måndag 29 juli 2013

HÖSTENS BÖCKER

Nu har Natur & Kulturs höstkatalog kommit så man kan tjuvkika lite mer på min syjuntebok! Fast omslaget ser inte riktigt ut som den slutliga versionen. Jag är väldigt glad att få dela uppslag i den med fantastiska Fideli Sundkvist. Herregud vilket pill att göra sånna saker av papper! Den koncentrationen har inte jag. Men det är väl samma sak en hel del folk säger om broderi...?

My third book will be out in September, you can take a look at it here. Just click on the link that says "höstböckerna".

2 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Tack för snälla kommentaren hos mig och jisses en ny bok igen....det är som självaste julafton :-)))

Ha det bäst!

Helena sa...

Grattis till den nya boken som är på kommande, det ska bli roligt att läsa den (du kanske har något erbjudande via bloggen när det blir aktuellt att få köpa den....?). Kan du inte skriva ett inlägg om hur det går till när du gör en bok och hur det gick till när du fick bokkontrakt, det skulle vara intressant att läsa tycker jag.