söndag 6 januari 2013

VÅRENS KURSER

Gott nytt år, kära bloggläsare! Jag hoppas ni står ut med det här tråkiga bloggandet ett par dagar till, jag filar på flytten till en ny blogg i ett nytt format, det ska bara finnas tid till att verkligen göra det också. Hela helgen har gått åt till jobb och att ställa i ordning lägenheten efter tapetsering, julledighet och inför en filminspelning som ska äga rum här hemma imorgon (dvs städa järnet, få upp hyllor och flytta runt lådor med material).

Hursomhelst, här kommer en lista på vårens kursprogram som nu börjar bli klart! Såhär är det tänkt:

9-10/2 yllebroderi i Uppsala

9-10/3 småbroderier på Nääs

23-24/3 yllebroderi och återbruk i Kil

26-27/4 småbroderier i Ronneby

Dessutom blir det eventuellt någon slags workshop i Eskilstuna i början av maj, jag återkommer om det. Om du är intresserad av någon av dessa kurser (den i Kil är jag osäker på om det finns plats eller om allt redan är uppbokat) mejla mig på info@karinholmberg.se så förmedlar jag kontakten. Hoppas vi ses!

Inga kommentarer: