söndag 1 april 2012

TELEFONFOTON

Jag är nog lite teknikfientlig. I alla fall när det kommer till sånt som "alla" plötsligt ska ha, som smartphones t ex. Jag förstod verkligen inte vitsen med dem, och jag har fortfarande vissa invändningar (som att de behöver laddas ungefär 3 gånger så ofta som "vanliga" mobiler, bara för att nämna något). Men det bästa med dem, förutom att man kan sms:a och kors i taket ringa med dem, är Instagram-appen. Jag älskar den, att det blir som ett slags flyktiga dagboksanteckningar som man dessutom kan dela med sig av. Särskilt som jag gav upp dagboksskrivandet för flera år sedan.
Jag tar samma fåniga bilder på mat, småbarn, katter och växter i motljus som alla andra, men om ni vill följa mig så heter jag kokostant.













Love Instagram. If you want to follow me my nickname is kokostant.

1 kommentar:

Pysselfarmor sa...

ååå så många vackra bilder!
Härlig känsla i bilderna!